21 червня (понеділок) - вихідний день. Онлайн-замовлення приймаются в автоматичному режимі, всі замовлення, отримані в цей період, будуть опрацьовані 22 червня.

Гарантія та сервіс

УМОВИ.


1. Термін гарантійного обслуговування складає 12 місяців з дня покупки.

2. Гарантійний ремонт проводиться при дотриманні наступних умов:

- надати несправне обладнання для проведення гарантійного ремонту при попередньому погодженні;

- наявність заповненого гарантійного талона;

- обладнання для проведення гарантійного ремонту, має надаватися в повній комплектації і в чистому вигляді;

3. Обладнання не підлягає гарантійному ремонту в наступних випадках:

- закінчився термін гарантійного обслуговування;

- ремонт або зміна конструкції обладнання власними силами;

- наявність механічних пошкоджень, що виникли в результаті необережного або неправильного використання;

- наявність пошкоджень, що виникли внаслідок порушення умов зазначених в інструкції з експлуатації (паспорті)

- наявність пошкоджень, що виникли внаслідок експлуатації обладнання з виявленою несправністю.

4. Гарантія не поширюється:

- на витратні матеріали і деталі;

- на роботи, передбачені відповідними інструкціями з експлуатації обладнання.

5. Доставка несправного обладнання для проведення ремонтних робіт здійснюється Покупцем і за його рахунок.


Умови гарантії діють в рамках Закону України "Про захист прав споживачів"


З питань гарантійного обслуговування і сервісу звертайтеся за номером: +38 (098) 090 85 48 + Viber